Ίρις Κριτικού, Ιστορικός Τέχνης


   Στην πρώτη του ατομική έκθεση ο Βασίλης Πέρρος είχε παρουσιάσει μικρές συνθήκες της καθημερινότητας, άλλοτε ως απλές καταγραφές μιας σύγχρονης ηθογραφίας και άλλοτε απαλλαγμένες από το στοιχείο της καταγραφής, με έντονα υπερβατικό και μεταφυσικό χαρακτήρα: στα έργα της συλλογής (Bazaar I & Bazaar II, 2010) που πραγματοποιήθηκαν με την ευκαιρία της επίσκεψης του καλλιτέχνη στην Κωνσταντινούπολη, ασήμαντα φαινομενικά αντικείμενα της καθημερινότητας αποποιήθηκαν τη χρηστική τους αξία για να μετατραπούν σε σύμβολα αρχετυπικών εννοιών και ανθρώπινης παρουσίας. Ταυτόχρονα, η εξαιρετική ευφράδεια και ευκρίνεια της γραφής του, οδηγούν σε μια εκλεκτική πλαστικότητα που δυνητικά ενισχύει τη ζητούμενη μεταφυσική ατμόσφαιρα των έργων του, κατορθώνοντας να συνδυάσει τα καθαρά ζωγραφικά μέσα με ένθετα, «αντιζωγραφικά» ευρήματα (κολλάζ και τρισδιάστατα υλικά) στη μικροσκοπική επιφάνεια του ίδιου του πίνακα, ξετυλίγοντας ιστορίες χωρίς όρια στον μικρόκοσμο του καμβά.